zaterdag 19 maart 2022

Rouwkaartjes voor huisdieren 'Always loved, never forgotten'

 ‘Always loved, never forgotten’

Sedert het afstuderen als copywriter speel ik met het idee om rouwkaartjes en rouwbrieven voor huisdieren te ontwerpen.
Het verlies van een huisdier is één van de ergste pijnen die je kan ondergaan. Helaas heb ik het al te vaak aan de levende lijvende ondervonden.
Met mijn initiatief ‘Always loved, never forgotten’, ontwerp ik rouwkaartjes voor overleden huisdieren.
Want ook zij zijn een gewaardeerd memento waard, een blijk dat we ze nooit zullen vergeten en dat ze onze zijde nooit echt zullen verlaten.
Wenst u meer te komen over deze service? Neem gerust contact op met mij via lily.may.parker@icloud.com
Hieronder vindt u het voorbeeld dat ik ontwierp voor mijn eigenste liefste Giséle.
Een prachtige meid die ik dagelijks enorm mis.
Mag ik vragen dit bericht bij interesse te delen aub





Geen opmerkingen: