donderdag 17 juni 2021

The one where they all used botox



 

Duivels wat heb ik lang gewacht op deze veel te lang uitgestelde reünie! Eerlijk?
Ik bingewatch geregeld de serie opnieuw en blijf het fenomenaal vinden!  

Het enige nadeel is dat je de acteurs blijft zien zoals ze toen waren. Hun jeugdige trekken staan gebrand op ons netvlies wat de schok na zeventien jaar alleen maar groter maakt

Pas op, ik besef goed dat ‘Friends’ bestaat uit een resem personages én dat de acteerkwaliteiten van de acteurs deze serie tot een hoogstaand niveau brachten.

Maar diezelfde ‘Friends’ staan ook symbool voor het leven zoals ze in werkelijkheid is.

Relaties, werk, de jaren die stilletjes aan voorbij sluipen en jij probeert er gewoon het beste van te maken. Hun theme song: The Rembrandts met ‘I'll be there for you’ gaat letterlijk over leven en vriendschap.

Ouder worden is nu eenmaal een deel van ons bestaan. Toen ik Jennifer Aniston zag, die toch meerdere keren tot mooiste vrouw ter wereld is verkozen, schrok ik me te pletter! Alsook bij Courtney Cox en David Schwimmer zijn de sporen van chirurgie niet weg te steken.

De enige twee acteurs die volgens mij het ouder worden op een waardige manier accepteren zijn Matt Leblanc en Lisa Kudrow. Maar misschien hebben ze gewoon een beter plastisch chirurg.

Kijk, hoe hard ik ook genoot van deze reünie mijn aandacht trok continu weg door het gefabriceerd uiterlijk van de acteurs.

In een wereld waarin we net betere rolmodellen willen voor onze kinderen is chirurgie de oplossing bij ouder worden?

Ik moet zeggen van neen…








 

Geen opmerkingen: